Selam kizlar. Bu ara çok sık görmeye başladım. İç çamaşırına bir fıs yada bir damla şeklinde yapılıyormus. Enfeksiyona kokuya iyi geliyormuş. Benim devamlı akıntı problemim var. Hamilelikte de vardı. Fitil kullandım geciremedik doktorum kontrol ediyordu devamlı. Yorucu oluyor devamlı akıntı olması ve kötü hissediyorum. Acaba bu çare olur mu ki diye düşündüm 🙈