Merhaba arkadaşlar bebeğim 39 günlük sleepy kullanıyorum 2haftadır pişik sorunu yaşıyorum ilk doğduhunda Bepanthol krem kullandım bitince almadım her bez değişiminde zeytinyağı sürüyodum sonra kakasını yapınca bezle teni yapışmaya başladı ebebeğin kendi çıkardıhı kremi aldım ilk 4 gün iyi sonra gene pişti yine kremi değiştirdim şuanda en iyi kremi aldım sudocrem marka yine 4 gün olmuştur tekrar pişti acaba bezmi yaramıyor anlamadım başına gelen varsa yazarmısınız