Malum bebeğim alerjik ve vücudunun her yeri egzama. Dökülüyor çok üzülüyorum süt alerjisi çıktı zaten. 7-8 aydan önce anne sütü alıyordu yine de egzaması vardı. Sütüm kesildikten sonra mamaya başladık daha çok çıktı. Normal alerjik mama içti biraz o sıralar tamamen geçti çok şükür fakat daha sonra bu alerjik mamayı da reddetti normal mama vermeye başladım mecbur fakat çok kötü oldu egzaması. Öyle böyle 17 kadar geldik. Normal inek sütünü sulandırarak verdim mecbur hamdolsun kabızlıktan korktum ama herhangi bi sindirim sorunu olmadı. Yine de süte alerjisi var egzama devam etti. Gün içerisinde bazen süt içmek istemiyor direkt uyuyor egzaması sönüyor kaşıntı olmuyoe. Yani biz hayatımızdan sütü ya da yogurdu çıkarınca gayet iyiyiz. Şu an çok çaresizim ne yapacağım bilmiyorum süt yerine ne verebilirim anneler?, Tecrübeli anneler .. ballı ihlamur versem olur mu? Ne yapacağımı şaşırdım. Ek gidasi iyi Allah’tan iştahlı bı bebek yoksa benim için daha zor olurdu 😔