Arkadaşlar kızım 13 aylık boy 69 cm kilosu 8.5 aşırı zayıf ve minyon bi bebek ek gıda olarak hicbisey yemiyor en basiti bir kaşık yoğurt muz elma hicbirsey yediremiyorum sadece beni emiyor ama bende de artık onu doyuracak kadar süt yok çünkü doymuyor doymadigi icinde gün icinde aşırı huysuz gece sabaha kadar memede bütün tahlilleri yaptık herhangi bi vitamin demir eksikliği yok cevremdekilerde memeden kesersen yer diyorlar ama çok kararsızım sütümü artırmak icin cok seyler denemedim ama artmadı biberon kesinlikle kabul etmiyor defalarca mama aldım icirmeye çalıştım icmedi uykusnda denedim yine olmadı ne yapmam lazim tecrubeli anneler 1 yaşında memeden kessem gercekten yemesi düzelir mi inanin emzirerek doysa hic kesmeyi düşünmüyorum emsin sabaha kadar sabahtan akşama kadar da emsin ama doymuyor