abnztb 6347-s Maşallah canım tek damlasını bile ziyan etme. İlk ay sütün tamda böyle olacak zaten. Gittikçe rengi beyaza dönecek. Jelimsi dediğin şey yağlanmasından dolayı. Her damlası şifa olsun yavruna. Şuan emziremiyorsan sağmaya devam et sen ♥️🙏🏻
6347-s Ocakalti bir hafta ama sezeryan olduğum için sütüm geç geldi bunlar üç ve dördüncü sağım sütlerim
Ocakalti 6347-s canım henüz kolostum olarak geliyor bence o yüzden böyle jel kıvamında ve sarı renkte. Henüz olgun süte dönmemiş gibi duruyor. Bunu sagmak stoklamak yerine bebeğini emzir bol bol. En yarayisli ve bağışıklığıni oluşturan süt bu