Herkese merhaba.
Bebeğim bugüm tam 4 ay 4 günlük. Kontrolden geldik az önce. Bizi takip eden ebemiz yavaş yavaş ek gıdaya başlamamızı önerdi. Ama bu ek gıda konusunda ya ebemiz bilgisiz ya da ben.
Şöyleki şuan için sadece yoğurt ve meyve verebileceğimi söyledi. Bebeğim sadece mama ile besleniyor ve biraz kiloluymuş ona göre. Formül mamayı azaltmamız gerektiğini bunun için bir öğün formül mama bir öğün yoğurt ve meyve vermemi söyledi. Yani tadımlık olarak değilde öğün olarak vermemi istedi 😏
Ne 3 gün kuralı ne başka bişeyden bahsetmedi. Birde pirinç unundan mama yapabilirsin dedi. E zaten benim bebek kiloluysa pirinç unu daha da kilo aldırmaz mı ben mi yanlış biliyorum?
Tadıma geçmek için erken mi arkadaşlar? Ne yapmalıyım sizce ? Ek gıda konusunda çok bilgisizim. 6. Ay da geçilecek diye ön araştırma da yapmadım hiç.
Fikirlerinize çok ihtiyacım var. Şimdiden teşekkürler 😊