Doğumdan sonra 3. Ayda adet görmeye başladım düzensiz bir şekilde ara ara oldum fakat şuanda 20 güne yakındır kanamam devam ediyor ağrılı bi şekilde koyu renkte doktora gitmeye korkuyorum ama yakın zamanda gidicem kötü bir şey çıkacak diye çok endişeliyim aranızda yaşayan var mı ne yapmalıyım hiç bilmiyorum düzensiz oluyorum hep zaten bekarken de ama bu kadar olmamıştı