Elaaa06 Kızlar merhaba. Kazım hasta öksürük bohaz ağrısı vardı. Doktor antibiyotik yazdı. Onu içiyor 3 gündür. Şimdide burun akıntısı başladı. Antibiyotiğin yanında soğuk algınlığı ilacı kullanabilir miyim?
Show_must_go_on Elaaa06 Dr uygun görürse evet ama ilaç yerine burnunu temizleyin düzenli antibiyotik kullanıyor zaten geçecektir. Çok içinize sinmiyorsa dr gidin kullandığınız antibiyotiğin resmini gösterin ona göre yazar zaten gerek varsa