Ben de bekleyeyim burada… Biz de sadece mama kullanıyoruz ve iki ayı bitirdik bakalım…iki ay kontrolünde soracağım… Doktoranneninblogu diye bir sayfa var, o güzel tarifler veriyor ama ilk zamanlar tarif değil de tek tek başlanıyor sanırım .. sebzeler ile başlamak gerekiyormuş, meyveye sonra geçiliyor vs… Ay kafamda deli sorular