Aysenrnht oturulacak evler var evet muhitine göre..Ama piazza,çarşı tarafları çok fena durumda tekerek bazı yerler daha iyi..bende evimi yaptırmaya başlayacağım az hasarlı,orta hasarlı vs olan evler yaptırılmaya başlandı bile.tabi tayin dönemi nasıl olur bilinmez🤷🏻♀️ şimdiden tayin yazanlar evlerini yaptırmaya başlayanlara evini bana kirala demeye başladı bile şahsen bizdede aynı durum soran çok oluyor. Umarım hakkınızfa hayırlısı olur 🙏