UEB Merhaba anneler, kızım 7 buçuk aylık anne sütü içiyor ek gıda olarak her şeyi denedim asla yemiyor. Ağzını direk kitliyor kaşığı gördüğü an. Böyle bir durum yaşayan var mı tavsiyelerinize ihtiyacım var. Hep böyle giderse diye korkuyorum.
Ygmrkara UEB 1.5 ay yaşadım bu durumu sonrasında. Blw yöntemiyle aştım bebeğimin tutabileceği yemekler yaptım hem kendi ilgilendi hemde yemeğini yedi
Ygmrss Benim kızım da kaşığa bi gicik olmustu ben komple gidayi reddediyor zannetmistim ama kasiklaymis derdi. Elimle agzinin icine koyarak yedirdim bir süre o zaman yiyordu
UEB Ygmrss yok o şekilde de bir süre ağzında tutup çıkarıyor yutmadan. Çok nadir yerse yiyor bir iki lokma ama genelde çıkarıyor
Ygmrss UEB ekmek ici denediniz mi, cok onermiyorlar ama ben biraz yemeyi ogrensin sevsin diye cok minik ekmek icleriyle biraz bu sureci atlatmistim. Labne, yoğurt bunlari da bebekler sevebiliyor
UEB Ygmrkara evet şimdi onu deniyorum her şeyi yere atıyor şu an karşısında bende yiyorum gösteriyorum inşallah öğrenir yemeyi