Bebeğim tam 12 aylik bi 15 gündür işaret parmağını ve baş parmağını birbirine sürüyor sanki çiftetelli oynar gibi ben karşısında oynuyordum acaba ordan mi öğrendi ama oynamadığım zamanda yapıyor engellemiyorum pekişmesin diye sadece izliyorum daha küçük bırakır mı acaba