cicikom Merhaba anneler. Bebeğimi çok şükür emzirebildim bu zamana kadar her 3 saatte bir sağarak artırdım şükür yetti… geceleri kalkıyordum kızım uyanmadığında sağıma sütüm azalmasın diye. Hala devam etmeli miyim bu konudaki fikir ve tecrübelerinize açığım