Babynisa topla oynamayı seviyorsa tutma ve atmayı geliştirmesi için iyi oluyor . Ya da balon. Ama bu sizi de çok yoruyor tabi 😅 yaptığım kuleyi yıkmaya bayılıyor bı de kızım 😅 oyuncak kutusundan oyuncaklarını boşaltmak . Aylardır en sevdiği şey sanriim bu . boş ıslak mendil kutusuna doldurduğum kurdeleleri çekip çekip çıkarmak da hoşuna gidiyor.Şarkı açtığımda, söylediğimde kafasını sallıyor ya da alkış yapıyor . Sürekli bay bay diyoruz bı şeylere 😅 öpücük atmayı öğrendi biraz öyle oyaliyorum. Daha çok ellerinden tutup yurutmemi istiyor şu sıra . Ya da koltuk kenarına yasliyorum biraz ayakta tutsun kendini diye teşvik ediyorum . Koltuğa da bı oyuncak bırakıyorum o zaman da çok mutlu oluyor . Uzun süre herhangi bir şeyle ilgilenmiyor ama sürekli mod degistirmemiz gerekiyor o yüzden 😅