kızlar selam, bebeğim doğduğundan beri emmedi, mama ile besliyorum. Emziğe de 2 aylıkken falan alıştı o zamandan beri uykuya geçişlerde emzik kullanıyoruz. Şimdi 8 aylık ve emziksiz asla uyumuyor🥹 erken bıraksın istiyorum emziği ama emmeyen bebek emme refleksini nasıl yönetebilir emziksiz? Tecrübeli annelerden yorum bekliyorum 🤍