Merhaba canım anneler, oğlum 3 ay 25 günlük oldu bugün.. doğduğu zamandan beri sadece sağ gögüsümü emiyor diğer göğüsümden süt az geliyor diye istemedi itti ve artık onun ucuda gitti sütte bitti.
Tek göğüsle emzirdiğim için endişeliyim ilerde yetmezse diye, sütümün azaldığını en önemlisi kalitesinin düştüğünü düşünüyorum. Arada sağım yapıyorum ilk başta su gibi Şeffaf geliyor sonra düzeliyor ama biraz dolapta veya dışarda beklesin süt su yukarı da kalıyor süt asağıya iniyor.
Sütümü arttırmak için kalitesini yükseltmek için ne yemeliyim ne içmeliyim ne kullanmalıyım..
Dipnot: oğlum gündüzleri pek uyumaz bide kucak delisi o yüzden öğün atlıyorum bi yeme düzenim yok malesef düzene sokmam lazım kendimi:(