Kızlar mağazasindan arife günü kendime siyah kumaş pantolon almıştım bayrmain 1. Ve 2 günü giydim bugün yıkamak için almakinaya koyarken farkettim pantolon tüylenme yapmış iç taraflarinda. Yıkanmadan ve 2 giymede böyleyse 1 2 yıkamada iyice mahvolur giyilemeyecek hale gelir diye düşünüyorum. Şimdi fisi duruyor ama etiketi yok ve giydim ben bunu mağaza ya gitsem durumu anlatsam değişim yaparlarmi yoksa hiç uğraşmayım degistirmezlermi