[silindi] Hyl-kbr1501 53 gün oldu normal doğum yapalı. Sanırım doğum kanaması ile birlikte adette oldum. Bir ara çok yoğun ve pıhtılı olunca doktora gittim. 2 doktorda regl oluyorsun dedi.
YavuzAli33 Hyl-kbr1501 gayet normal bi durum eğer emziriyosanız daha da gecikebilir ben sezeryan oldum 3.5 ay oldu daha bugün ilk adetimi oldum🥰
Zynpnhr Kbralivaa merhaba bende ilk 6 aylıkken yani geçen ay oldum şu an 3 gün geçti bi korkmaya başladım ama eskisi gibi hemen düzene girmiyor mu?
Canisi30 Kbralivaa önceden uzun sürerdi geçen ay7. Ayda oldum bende bir iki gün lekelenme oldu bu ayda iki gün sürdü acaba adet olmadım mı dedim doktorada gidemedim muayneye kadın doğumcuma… normal mi siz nasıl oldunuz
Akca28 35 gün kanama sürdü sonra durdu 15 gün sonra adet oldum o da 15 gün falan sürdü sonra 20 gün geçti yine oldum bebegim iki aylıkken oldum yani üstüne 2 kez adet gördüm suan bebegim 4 aylik
Burculi_ Peki doğumdan sonra agri azalıyor diyorlar daha yeni oldum acaba oyle mi olur ben çok yoğun ve ağrılı adet oluyordum
Hamzaninannesi1411 Burculi_ benim aşırı ağrılı geçiyor şu an. Belim karnım bacaklarım çok ağrıyor bekarkende böyleydi
Matildanil Burculi_ bu konuda yıllarca çekmiş biri olarak sancıdan kurtuldum gibi maşallah diyorum 🙈🧿çünkü her ay bir haftam zindan oluyordu o sancıdan
ArzuAras06 Burculi_ benimde aşırı ağırlarım oluyordu doğumdan sonra regl oldum hiç eski ağrım yok sadece çok hafif var oda regl belirtileri oluyor
MinikMucizem38 Burculi_ maalesef benim geçmedi aynı sizin gibi çok ağrılı adet oluyordum ama ağrım ilk 3 gün oluyordu normal doğum yaptım şimdi 5 gün boyunca sürüyor ağrılarım ve aynı devam ediyor değişen hiçbir şey yok ağrılı olma sürem arttı birde üstüne