Ecemmm34 Merhaba herkese 2 ay önce normal doğum yaptım dikişlerim çok azdı kısa sürede iyileşti üstünden bu kadar zaman geçti ama halen ara ara kanamam oluyor 4-5 gün gelmiyor tamam bitti diyorum ama yine geliyor sizde süreç nasıl ilerledi normal mi acaba
Ecemmm34 01012023 Evet doğumdan 40 gün sonra gittim doktor muayne etti dikişlerime baktı hiçbir sorun yok dedi