beyzafdn çoğu annenin arayip da bulamadığı. Gelişimi iyiyse hiç dokunma uyusun kuzu. Sonra alışkanlık oluyor 7 buçuk aylık benim kız hala saat başı 2 saatte bir emmeye uyanır gece. Niye? Çünkü salak ben doktoru dinledim. Gelişimi iyiydi ama gece 2 saatte besle dedi her kontrole,sağlık ocagindaki ebede uyanmiuorsa elleme uyusun gunduz gidasini alıyor güzel doyuyor demekki demişti. Doktoru dinledim ve alışkanlık oldu bebeğimde uyku gecislerini emmeden yapamiyor. Şimdilerde çocuk büyütmek gerçekten çok zor herkes birşey diyor bazen iki doktor bile birbirinden farklı konusuyor. Eskiden annelerimiz 2 saatte bir mi emzirmis bizi? Simdilerde herşeyi zorlaştırıyorlar. En çok da anneligi..