MerveeeeeEsila Arkadaslar merhabalar sezeryan ile dogum yaptım ve kanamam halen devam ediyor aranızda böyle olan oldu mu? Lohusalıktan sonra 1 hafta kanamam oluyor 3 4 gün durup tekrar baslıyor (doktora gidicem bu hfta)
[silindi] MerveeeeeEsila Ben normal doğum yaptım hala devam ediyor, gittim bir doktor parça gördü, iki doktor regl oluyorsun dedi. Yarın tekrar kontrolüm var. Bence aksatma git canım.
MerveeeeeEsila 2 hafta önce olduguma doktor regl dedi simdi tekrar baslayınca muayaneye cagırdı bende 2 gün sonra felan gidicem