Delircem artık dün de benzer bi konus açmıştım fitil vercektim sözde bağıra bağıra ucunda kaldı çok acı çekti kaka da yapmıyo ffitil daha ileri gitmiyo poposu yırtılacak yarımdan daha küçüktü nerde hata yapıyorum ya mahvoldu cocuk simdi bezine elleyince bile ağlıyo travma olcak diye korkuyom çok kotuyum ben ya yanımda kimsem de yok yardım etcek ya