Kızlar çarşamba sabah istanbul uçuşum var oğlumla beraber biletleri kardeşim aldı ama akıllı kardeşim 2 yıllık evli olmama rağmen kızlık soyadimla almış bileti tc vs hepsi doğru sadece soyadım eski soyadım kimlikte eşinin soyadı yazıyor ama sorun olurmu acaba evlilik cüzdanimi da gotursemmi bilgisi olan var mi? Daha önce böyle bisy yaşayan