Kizlar eşim dün benden habersiz kedi sahiplenmiş. Bende çok istiyordum.ama dün onu diger odada yatırıp yatak odasina gectik. Peşimizden gelip bizimle birlikte yatağa girip yatti. Oğlum beş aylik hala kolik o yuzden birlikte yatiyoruz. Birde kedi nasil olur bilemedim. Güven açısından bizimle ayni odada uyuması cok guzel olur ama bebişimin ağzina tuğ faln gider diye korkuyorum. Kedi bakımı hakkındada hic bilgim yok.normalde bizimlemi uyuması lazim. Yoksa kendi yerine aliştirabilir miyim ? Birde kılı tüyü icin aşı vs. Varmi ?nelere dikkat etmem lazim ? Tecrubelerinizi paylasirsaniz cok sevinirim