Jsjshsh My00 yok canım azalmadı bilimsel açıklama da yok bunun üzerine bende araştırmıştım kulaktan dolma birşey bence
deryaarslan My00 azalma falan olmuyor canım ama bazı araştırmalara göre o zamanki hormonlardan dolayı süt tadında değişiklik olabiliyormuş bebekler o zaman zor emiyormuş. Ama ben yaşamadım normaldi
PamukPrensesannesii My00 yani bende adet baslamadan önceki ilk birkaç gün ve adetin ilk günleri azalma oluyor. Bende mi anormallik var 😄
nazlimom_ My00 ben adet oldugum zaman oğlum sürekli emmek istiyor acaba azmı geliyor diyorum ama postlardada azalma olmuyor diyolar
ecege13 PamukPrensesannesii benimde azalma oluyor bariz hissediyorum adet dönemi hemeb bitsin diye göz gibi bekliyorum 😂
Gizmokzilla My00 yani yorumlarda yok falan demişler ama benim de bariz bir azalma oluyor sütümde yavrum doymuyor o dönemlerde Allah’tan ek gıda alıyor da öyle tolere ediyoruz. Belki de kişiden kişiye değişiyordur 🤷🏻♀️