Miracin_annesi benim kızım 18 aylıkken çişini söylemeye başladı ama ben hemen alıştırmadım kasları daha gelişmemiştir diye 2 yaşını bekledim iki yaşına geldiğinde de tamamen öğrenmişti, gece beslemesi yapmıyorum sadece arada su istiyor. ilk zamanlar bazı saatlerde çişe kaldırıyordum sonra kendi alıştı, şimdi ise bazen gece çişe kalkıyo bazende hiç uyanmıyor. Mutlaka gece uyumadan önce çişe götürüyorum.. Lazımlık almadım bir de onu bıraktırması var diye, normal wcye alıştırdım önce ben giderken yanımda götürdüm önünde kovayla su içine de sevdiği oyuncakları attım her çişini, kakasını yapmasında tebrik ettim ödüllendirdim. Sonrası geldi zaten 🥲