Merhaba oğlum 25 aylik ve tuvalet egitimi vermek istiyorum bugün lazimlik aldım. Lazimliga oturuyor ama hiç bir şekilde yapmak istemiyor. Elbiselerini giydirdiler sonra altına yapiyor ilk gün tabiki normal diyeceksiniz.
Ama ayni zamanda 2 yaş sendromu da yaşıyoruz cok aşırı huysuz inatçı herseye ağlar oldu kendini yerden yere atmalar. Kendine bana zarar verme biseyleri fırlatma. ne ararsanız var.
Sizce tuvalet eğitimine devam edeyim mi
Ne yapayım
Siz kaç yaşında öğrettiniz
Gece bezledinizmi