Miran1306 normalde nerede yatıyordu ki ? Doğduğu günden beri beşiğinde uyuyor bir kez olsun yatakta yanıma alıp yatirmadim hem alışsın istemedim hemde tehlikeli diye. Çocuk yatağı dışında bir yerde uzun süre yatarsa beşiğine alışması zor olur tabi alistigi düzeni ister