Dygny23 yarın bir aylık olacaz bir haftadır felan memeyi az emiyor 3 5 dk normal emip geri oyuncak gibi yapıyor emzik gibi biberon gibi çekiyor memeyi, sonra aç kalıyor ne uyuyo ne duruyo mecbur mamaya başladım, uyumayıp ağladığında mama veriyorum, kendi sütümüde sağıp veriyorum düzensiz emdiği için. Dün akşam uykusu tuhaflaştı saatlerce uyumadı uykusu olduğu halde. Gece beslenmesi az, az bişey emip bırakıyo uyanmıyoda bende üzülüyorum çocuk aç aç uyudu diye 🤷🏻♀️