Ahhannelik bizde 41 günlüğüz 2 gündür patlayacak şekilde ağlamaları oldu kolik değiliz şükür gazda değildi. Atak haftasıymış dedi doktor 5 8 12 ci haftalarmış ve kaç saatir neler yapıyorm dalması için karnı tok altı temiz gazı çıkarıldı ama nafileee 🤦♀️