Arkadaşlar 6 gün önce doğum yaptım. Ama bebeğimi hala emziremiyorum çünkü meme ucum yok. İçe dönük değil fakat düz, çıkıntılı da değil. Sütüm karnını doyuracak kadar var ama sağıp çay kaşığıyla vermek durumunda kalıyorum. Biberona da başlamadım memeyi hiç tutmaz diye. Silikon meme ucu aldım ama onda da ne kadar besleniyor bilemiyorum. Bu durumu yaşayan, önerisi olan yardımcı olabilir mi?