Kuzeybabyy İyi geceler 💤 İki buçuk yaşındaki oğlum gece kalkıp antre yada bizim odamıza gelip yerde halıda yatmaya başladı bu üçüncü yapışı en ufak sese kalkarım ama hiç ağlamıyor sesini duymuyorum daa önce bebeği hiç böyle yapan var mı
Dlshnn3 Kuzeybabyy aaay sorma benim 10 aylık bebemi gördüm dün sabah bir kalktım çocuk halıda yatıyor şok oldum korktum ağlasa hemen uyanırdım bende anlamadım
Mefeannesi Kuzeybabyy benim oğlum da öyle kaldıramıyorum yerlerden basbas bağırıyor 😀😀 hatta betona yatıyor yanıyor zaar🤣hasta olucak diye korkuyorum
Buglem-inAnnesi Kuzeybabyy benim kuzenim gece uyanıp buzdolabının kapısını açıp onun önüne yatıp uyurdu nasıl yanıyorsa artık çocuk 😂😂😂 teyzem sabah uyandığında görürmüş