Arkadaşlar koleztaz sebebiyle 37. Haftada sezeryan doğum yaptım 25 Ekim'de. Bebeğim 3 gündür solunum sıkıntısı sebebiyle küvezde. Akciğerlerinde su toplamış onun atmasını bekliyoruz. Başına gelen ve atlatan varmı lütfen bana yardımcı olun . Bebeğimi kucağıma alıp daha koklayamadım doğru düzgün.