Nirmala Dünden beri bebeğim uyurken sesler cıkararak uyuyor ıığğğ ığğ gibi normal mi yeni duymaya başlayınca şaşırdık ilk çocuğumuz o yüzden tecrübesizim 12 günlük 🥹
Bsrgks Nirmala bizdede olmuştu dr sordum bebekler uykusunda sesler çıkartabilir demişti eğer gün içerisinde başka bir problemi yoksa rahatsızlığı gibi şimdi uyku zamanı hala ıııığğ ııığğğ devam ediyo 10 aylık 😂
Mdnlna Nirmala normal ya doğduştan bnm de kızım sesler yapıyor ve hala yapıyor arada ama azaldı korkuyordum noluyo diye çocuk doktoruna gittim normal dedi geciyomuş bir süre sonra
Mum22 Benim bebeğim bildiğiniz konuşur gibi ses çıkarıyordu bende şaşırmıştım çünkü 2. Çocuğum ilkinde mimik ve ağlama dışında hiç birşey görmemiştik , ilk korktum bile ama şimdi azaldı. Ses kaydı bile yaptım.
Nirmala Bsrgks iyi o zaman korkmama gerek yok doktora gidince yine bir sorarım 😂😂 yazarım buraya farklı bir bilgi verirse
Lilybaby Nirmala benim kızım da o günlerinde inler gibi ses çıkarıyordu beşiğinde yatarken bütün gece ben de çok korkuyordum çok araştırdım ama sıkıntı yok bi hafta kadar sonra kendiliğinden bıraktı. Sanırım o dönemde tek çare kalabalık olup kucakta uyutmak. Kucakta olunca ne gaz sancısı ne varoluş sancısı çekmiyorlar. Evet çok yorucu ama 40 çıktıktan sonra biraz daha düzene girecek uykukar merak etmeyin