miniknugget simiyyy Benim tek olanlardan ümidim yok almadim diğerleri için evrene mesaj gönderiyorum 😂
kuccukpremsesinannesi simiyyy o kadar katıldık bize çıkmadı ama eşimin okul grubundan birine iPhone çıkmıştı. Çocuk nakite çevirmek istiyorum alan var mı diye sormuştu ekran görüntüsü atıp
Valtameriii simiyyy bana gerçekçi gelmiyor onlar ya düşünsene 6 lira veriyosun sana kaç trilyonluk araba veriyorlar telefon belki ama araba falan hikaye
simiyyy Blackcloud hergün alfa romeo bana çıkacak diye evrene mesaj gönderiyorum çıkarsa hepinize benden çay 😄
Blackcloud simiyyy 🤣Bende katıldım arabalardan bir kaçınada çıkmadı, şimdi başka biletlerim var onları bekliyorum.🤣
simiyyy Blackcloud üzgünüm aşko satıp ev alcam show habere ev sahibini cinnet geçirip doğradı diye gündem olmak istemiyom çünkü ndjdjdjdj
simiyyy Valtameriii aşkım kaç milyon kişi veriyor o 6 lirayı sen biliyo musun 😄 sadece ben 12 tane bilet aldım ve benim gibi binlerce keriz var. Alfa romeo 2 milyon adamların eline o bilet paralarından 5 geçse 3 milyonu ceplerinde. Muazzam bir keriz avı 😂
Valtameriii simiyyy işte bende onu diyorum düşmeyin böyle şeylere bu devirde 2.el arabanın bile 6 liraya yanından geçemiyosun sıfırını koklatmazlar bile ama yine de umut fakirin ekmeği derler denemek isteyene sözüm yok😁