Aseliiimmm tabiki o zaman karar sizin o yaşlarda çıktı bizim de sonra erken dedi doktorlar 5.5 yaşına geldiğin de hastalığımız bitmedi ama öyle böyle değil devamlı hasta oluyordu üç gün sadece normal olabiliyorduk sonra bir gün kulağı duymamaya başladı hastalıktan sonra çocuğuma sesleniyorum duymuyordu tv yakından izliyordu duymuyordu dikkat ettim öyle bir iki gün sonra çok iyi bir doktora götürdüm gerçekten istanbuldaysanıx tavsiye ederim bir çok doktordan sonra bana çok iyi gelmişti kulağında sıvı birikmesi var dedi geniz etine bağlı ameliyat yapalım dedi kulağına tüp takıldı geniz eti alındı tüpü düştü sağlıklı bir şekilde çok şükür maşallah hata falan da olmuyoruz