n_mzlmm bende normal doğum yaptım sonrasında bendede aynı koku vardı ve kimse bundan bahsetmemisti içim çürümüş gibiydi çok kötü bi kokuydu ve sizdede varmı bilmiyorum ama lohusa kanamasi ilk günler normal kandı sonrasında kahverengi süt gibi çok kötü kokulu bi hal almıştı 40 gün dolmadan bitti ama daha sonra ben rahim iltihabı idrar yolu enfeksiyonu ve makat çatlağı üçünü birden yaşadım 1 hafta boyunca o bir hafta tüm 40 güne bedeldi