Kızlar eşim açık lise okuyor ilkkez sınava gireceğiz fakat sınav harcı yatırılıyor mu bir bilginiz var mı ??? Kayıt olurken sadece 50₺ yatırmıştı. Yarında sabah 09:30 Salı günü de 00:00 a kadar sınav görünüyormuş. Ama biz sınav için başka bir ücret yatırmadık bunun bilgisi verilmedi. Aramızda illa açık lise okuyan vardır. Yardmcı olursanız sevinirm