Ayseleyla1 bizim ilk evlilik yıldönümümüzde ben çok yeni hamileydim ve ellerim sistigi için alyansimi boynuma takıyordum kolyeme… Eşim de çok beğeniyordu, çok sever kolye takmayı… Ben de gidip gümüş bir alyans aldım, bir de zincir. Taktım yüzüğü verdim 😄 aşırı sevinmişti, çevremden de oooo alyanslari garantiye almışsın Özge kız diye takıldılar 🤭 onun haricinde hediye alacaksam genelde ayakkabı alıyorum👌🏻 ya da böyle kulağıma yer etmiş dileklerini gerçekleştiriyorum 🥰