Güzel annelerim, zirkonyum kaplama yaptırmayı düşünüyorum ama çok korkuyorum. Diş etlerim gülünce çok gözüküyor ve ön 6 dişim geriye doğru. Diş eti ameliyatı olacak ve ön 6 dişimi zirkonyum ile kaplayacaklar. Sizce yaptırmalı mıyım pişman olur muyum zorlukları var mıdır ne olur yaptıranlar yorum yazsın çıkmaza girdim :(