-_-hUysUzvetatlikadin Brutal-Betty aynen ya bende onu tam anlamadım bu ara ailecek hastayız diye tekrar açmıştım kombiyi ay yine fatura çok gelecek diyordum sonra haberlere baktım oh iyi bari dedim ama sonra başka habere baktım haziran diyor 😅
Brutal-Betty -_-hUysUzvetatlikadin ay valla şimdi yine araştırdım 20 nisan sonrası gelen ilk fatura ücretsiz yani Mayıs ayında gelecek olan fatura 0 olacak bende evde ne kadar petek varsa açtım,🙊
Missmiyuki Faturasız olup hala kartla doğalgaz kullananlar nasıl olacak ki acaba hiç merak etmedim şimdiye kadar 🤨😀
Brutal-Betty MelisT valla öyle bı iyilik yaoacaklar adam akıllı tarih bile vermiyorlar ben açtım valla tüm petekleri 🙄
Cihangiriinannesii Brutal-Betty 20 Nisan itibariyle verilmeye başlandı yani 20 nisandan fatura kesim gününüze kadar olan günlerin ücreti ödenmeyecek fakat geçen ayın kesim gününden 20 nisana kadar olan ücret ödenecek