Geçmiş olsun. Ben gazı geldikçe polar bir battaniyeye sarıyorum sıcak olsun diye daha sonra kucağıma alıp hafif tempoyla abartmayacak şekilde zıplama hareketi yapıyorum. O şekilde rahat çıkartıyorlar,ya da yüz üstü dizlerinize yatırabilirsiniz karnı dizlerinize gelsin öyle de çıkartıyorlar.