SedaveEla merhabalar genelde mastit olan göğüste benzer problemler yaşanıyor. Bir emzirme danışmanıyla görüşmüştüm bunun için zamanla doğru sağımla düzelebileceğini söylemişti. Bebeğim 1 buçuk aylıkken mastit oldum ben de, şuan 8 aylığız mastit olan sol göğsümde süt hala çok azdır. Ancak çok büyük problem değildi benim için üzerine düşmedim diyebilirim