anneyeofdenmez Bu hayatımdaki rolüne bağlı. Eğer hayatımın çok içindeyse beni sürekli aşağı çekiyorsa önce uyarırım. Kolay kolay insan silmem. Ama o son damla vardır ya bardağı taşıran, hah o damla damlayınca geri dönüşü olmaksızın silerim bir gram acımam. Şuan hayatımın çok içinde olmayan ama negatif insanlar var. Silmiyorum çünkü muhatap olmuyorum.