Merhabalar anneler oğlum 1 yaşında gece beslenmesi adı altından 5 6 7 kez hep uyanıyor ve artık 2 saatten fazla uyumak nr mümkün meme emmezse kıyamet kopuyor artık çok yıprandım nasıl çözeceğim bilmiyorum 1,5 saattr bir emmek için kalkıyor asla düşmüyor daha ben uykuya dalamadan uyanıyor doktorumızda emmesne gerek yok diyor neler neler denedim rezene çayı verdim geceleri carpol verdim gündüzleri az uyuttum çok uyuttum hiç bir şekilde düzelmiyor başka yapabileceğim birşey varmı ?