Martcocugu Merhaba anneler, 2 aylık oğlum var mama meme gidiyoduk akşamdan akşama mama veriyodm ama sanki doymuyo gibi. Sma optipro kullanıyorum. Kutunun üstünde 2 aylığa 150 cc yazıyo 5 ölçek diyo çok değil mi 150 cc? Ben 70 cc yapıyorum 2.5 ölçek
Mysmrtfrt Martcocugu ben de tek göğüs+mama gidiyorum bir aydır. Bugün tam 2aylık oldu oğlum. Aynı mamayı kullanıyorum önce emziriyorum sonra 60cc mama veriyorum doymazsa 30cc daha veriyorum ama ben gün içinde 4-5 defa veriyorum doymuyor çünkü
Neslihan_46 Martcocugu ben 5 aylığa 150 veriyorum doktor 100 e düşür dedi siz 60 veya 90 verin 2 saatte bir
Defnesa O sadece mama ile beslenen bebekler için olan ölçü siz yarı yarıya azaltarak doğru yapmışınız
Martcocugu Defnesa içim rahatladı çünkü hiç kullanmadım ilk çocuğumda sütüm yetiyodu şimdi ikincide böyle oldu. Sağlık olsun içimi rahatlattınız sağolun 🙏
Mysmrtfrt Martcocugu o zaman ver canım aç kalmasından iyidir mama. Bana kızıyorlar mama verdiğim için ama napim çocuğum aç mı kalsın
canikoko Benimki de 2 aylık sadece mamayla besleniyor. Her beslenmesinde 120 cc yani 4 ölçek veriyorum
EbruBayrak Emdikddn sonra 60 - 90-120 sıra ile mama yapın. Mesela emzirin 60 cc mama yapın bitiriyorsa bir tık yüksek yapın. 90 yapın 70 75 içip 15 kalıyorsa ölçüsü 75tir yani 3 ölçeğe yakın yapıp vericeksiniz. Mama ölçüsü bu sekil malesef. Her bebek farklıdır :)