Drya1986 Çok geçmiş olsun. Kızınızın küçük olması bir bakıma avantaj, koruyabiliyorsunuz. Benim kızım 6 buçuk yaşında,okula gittiği için koruyamıyorum. Beş ay önce geniz eti olduğunu ve yüzde 90 kapalı olduğunu öğrendim. Operasyon bana da çok uzak geldi. Öncesinde deneyebileceğim ne varsa denemek istedim. İki fonksiyonel tıp doktoru ile online görüştüm. Bildiğiniz gibi belli gıdaların beslenmeden çıkarılması, çörekotu yağı takviyesi, balık yağı ve d vit. zaten hep kullanırız, quercetin-resveratrol takviyesi, Schussler minerali 3 ve 4 numara önerildi. Bunlardan başka alerjen kaynağı toz da olabileceği için hava temizleme cihazı, hepa filtreli süpürge, toz geçirmeyen özel nevresimler… İşin tozla ilgili kısmını yapamadım, ciddi maliyet bizim açımızdan. Beslenmesini bi süre kontrol altında tutabildim. İyi eğitim alsın diye verdigimiz özel okulun kahvaltısında her gün süt, haftada bir iki patates kızartması, kışın günü domates-salatalik, haftada bir gün kantin günleri… Bunlara rağmen her gün ağzını burnunu tuzlu ılık su ile yıkayarak, çörekotu yağı, resveratrol, triflo çalışması. En son da Aidin Salihin’in buruna çörekotu yağı, kulağa kantaron yağı ve günlük buharı uygulamasıyla rahat uyumaya başlamıştı ki bir gün deterjanladığım klozete lap diye oturmasiyla tekrar başa döndük 🤦🏻♀️ Artık ikimiz de yorulduk gerçekten, okullar kapanınca operasyonu tekrar değerlendireceğim mecbur. Homeopatik ilaçlar da öneriliyor ama ben kullanamadım kızımda, isterseniz siz homeopatiden de destek alarak daha etkili sonuç alabilirsiniz.