mucizem_200921 Aylizim04 yani şuan görünmüyor kuzum diş geldimi uç kısmı top top oluyor kızarıyor şuan bişey görmedim kaç aylık
Prenses_annesi04 Aylizim04 evet hayrlı olsun🥰 kızımın alt dişleri beyazları gorunuyodu ateş hzuurzsuzluk vs derken dişi patladı aşağıdan bu görüntü 3 ayliken vardı bizde 5 ci ayda patladı ondan eminim dişi geliyor
Aylizim04 mucizem_200921 8.5 aylık canım aslında arka tarafı şişik ama anlayamıyorum hiç çok huysuz bu ara dedim acaba sonunda çıkıyormu 4 ayından beri çekiyor yavrum😮💨
ssonguul mucizem_200921 Ya benim bebeğim 4 ay 8 günlük böyle iki yanı sivilce Gibi sis resmini çekmedim bir türlü acaba diş mi salya aşırı var bide elini yumruk yapıyor ağzına sürekli zaten sürekli huysuz bi bebek olduğu için hıysuzluk var ondan ımı bilmiyorum
Aylizim04 Prenses_annesi04 öyle mi diyorsunuz ay insallah gelir artık çok çekti yavrum ya😪😪 bende her gün bakıyorum takıntı oldu çıktı mı çıkmadı mı şişik mi diye😁
Prenses_annesi04 Aylizim04 elini falan sürme mikrop kapmasin ateşi çıktıktan 4 gün sonra patlar zaten şuan biz 7 ci yi çıkarıyoruz valla berbat bir dönem huzur yok uyku yok bildiğin bitik yani inşllah hayrlı inci gbi dişleri cikar
Naznaz19 Yaa benim kızım tam 6 aylık şu an dişi çıktı alt ön dişi salyalı huzursuz . Çok cekiyo yavrum onsallah diğerleri rahat cikar