momybaby seni şöyle bilgilendiriyim canım öncelikle hemşireyim ve ilacın etken maddesi ne önce o önemli. Aferin şurup efedrinle yapılıyor. Biz hastanede efedrini tansiyonu düşen hastalara acil olarak yükselsin diye yapıyoruz . Kan basıncını yükseltiyor bu acillik hastalar için bi etken madde . Ve efedrin aferinİn içerisnde var. Bu ilacı sürekli vermek kalp ritminde bozulmalara neden olabiliyor. Çocuklara vermek uygun değildir. Doktorlarında bu konuda görüş ayrılığı çok fazla . Bir tanesi verin bişe olmaz diyor on tanesi hayır zaraelı diyor. O yüzden sizin kararnız. Benim fikrime görede verilmez