Arkadaşlar sünnet olduk biz iyileşti de dikiş falan hiç bi şey kalmadı fakat üst deri yapışık değil ya onu geri mi çekmek gerekiyo. Eşim öyle söylüyor zamanla o orayla kaynaşacak ucu açıkda kalacak diye ama eminde olamadık napmamız gerektiğine. Sizlere sormak istedim